Zaczarowana Dynia

Zaczarowana Dynia

pass 2 kupony
Użyj Zaczarowanej Dyni, by przebrać swojego konia na Halloween.
Ten przedmiot zapewni koniowi premie:
  • Wytrzymałość: +5
  • Prędkość: +5
  • Ujeżdżenie: +5
  • Galop: +5
  • Kłus: +5
  • Skoki: +5
Twój koń może przybrać postać jako...
  • Nietoperz : Twoje konie otrzymują +5 punktów premii do każdej umiejętności przez dwa z trzech dni. Na czas jednego dnia z trzech otrzymują karę -15 punktów.
  • Kościotrup : Morale twojego konia jest świetne i wynosi 100% przez cały czas.
  • Duch : Każdego dnia, twój koń może iść w odwiedziny do Ow i innych koni. Nie możesz wykonywać z nim żadnych akcji, aż wróci kolejnego dnia, przynosząc upominki.
  • Wampir : Przeciwnicy twojego konia w zawodach stracą 5 punktów (z wyjątkiem jakichkolwiek zawodów Grand Prix).
  • Dynia : Za każdym razem, gdy Twój koń ma urodziny, wygrywasz Equus równe stokrotności jego wieku (aż do jego 50-tych urodzin).

Tylko konie posiadające co najmniej 1 rok i 6 miesięcy mogą korzystać z Zaczarowanej Dyni. Efekt Zaczarowanej Dyni nie kumuluje się z innymi, specjalnymi maściami. Jeśli dasz koniowi Złote Jabłko, a następnie Zaczarowaną Dynię, Złote Jabłko zostanie stracone.

Wizerunek unikatowych maści:










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz