Zaczarowana Dynia

- Wytrzymałość: +5
- Prędkość: +5
- Ujeżdżenie: +5
- Galop: +5
- Kłus: +5
- Skoki: +5
Twój koń może przybrać postać jako...
- Nietoperz : Twoje konie otrzymują +5 punktów premii do każdej umiejętności przez dwa z trzech dni. Na czas jednego dnia z trzech otrzymują karę -15 punktów.
- Kościotrup : Morale twojego konia jest świetne i wynosi 100% przez cały czas.
- Duch : Każdego dnia, twój koń może iść w odwiedziny do Ow i innych koni. Nie możesz wykonywać z nim żadnych akcji, aż wróci kolejnego dnia, przynosząc upominki.
- Wampir : Przeciwnicy twojego konia w zawodach stracą 5 punktów (z wyjątkiem jakichkolwiek zawodów Grand Prix).
- Dynia : Za każdym razem, gdy Twój koń ma urodziny, wygrywasz Equus równe stokrotności jego wieku (aż do jego 50-tych urodzin).
Tylko konie posiadające co najmniej 1 rok i 6 miesięcy mogą korzystać z Zaczarowanej Dyni. Efekt Zaczarowanej Dyni nie kumuluje się z innymi, specjalnymi maściami. Jeśli dasz koniowi Złote Jabłko, a następnie Zaczarowaną Dynię, Złote Jabłko zostanie stracone.
Wizerunek unikatowych maści:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz